Організація пасажирських перевезень внутрішньообласними автобусними маршрутами загального користування на сучасному етапі

Автор(и)

  • Анатолій Вікторович Вітковський Odessa Association of Transport Workers

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.3.50.2016.07

Ключові слова:

перевізник, пасажир, нормативно-правова база, транспортне обслуговування

Анотація

Сучасна криза міського пасажирського транспорту в цілому у світі і в Україні зокрема викликана, насамперед, неконтрольованою автомобілізацією, що погіршує пропускну здатність міської транспортної мережі. Крім неконтрольованої автомобілізації особливої уваги потребує питання недосконалості нормативно-правової бази, регулюючої пасажирські перевезення, що насамперед стосується країн колишнього соціалістичного блоку. Мета: Метою дослідження є аналіз сучасного стану організації пасажирських перевезень маршрутами загального користування і недоліків існуючої законодавчої бази, що має забезпечувати ефективну й безпечну роботу міського пасажирського транспорту, а також визначення шляхів розв’язання проблем транспортної системи міста. Матеріали і методи: Проведено аналіз недоліків існуючої законодавчої бази з організації роботи міського пасажирського транспорту. Аналіз проводився на базі транспортної системи м. Одеси. Показано, що основними проблемами, які негативно впливають на реалізацію чинних законів і нормативних актів, а також на ефективність роботи громадського транспорту міста, є відсутність концепції й комплексного плану розвитку громадського транспорту й автодорожньої інфраструктури в цілому і невиконання організатором перевезень основних вимог до організації транспортного обслуговування населення. Результати: В результаті аналізу сучасного стану організації пасажирських перевезень маршрутами загального користування і недоліків існуючої законодавчої бази визначено шляхи розв’язання проблем транспортної системи міста, а саме: удосконалення галузевої правової бази і методів державного управління автомобільним транспортом і системною організацією дорожнього руху, раціональна взаємодія дорожньо-транспортного комплексу і містобудівного планування, оперативна організація дорожнього будівництва і максимальне збереження існуючої дорожньої мережі тощо. Особливу увагу слід приділити підвищенню відповідальності за порушення законодавства з автомобільного транспорту, поновленню регулярних рейдових перевірок на маршрутній мережі щодо виявлення нелегальних (незаконних) рейсів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Motor vehicles per 1000 people: Countries Compared [Електронний ресурс] / NationMaster. — Режим доступу: http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Transport/Road/Motor-vehicles-per-1000-people (Дата звернення: 11.08.2016).

Vuchic, V.R. Urban transit systems and technology / V.R. Vuchic. — Hoboken: John Wiley & Sons, 2007. — 602 p.

Urban and regional transportation modeling: essays in honor of David Boyce / ed. by D.-H. Lee. — Cheltenham: Elgar, 2004. — 398 p.

Jönson, G. Urban transport development: a complex issue / G. Jönson, E. Tengström. — Berlin: Springer, 2005. — 301 p.

Gromule, V. Coach terminal as important element of transport infrastructure / V. Gromule, I. Yatskiv // Transport. — 2007. — Vol. 22, Issue 3. — PP. 200—206.

Attard, M. Sustainable urban transport / M. Attard, Y. Shiftan. — Bingley: Emerald, 2015. — 271 p.

Про автомобільний транспорт: закон України від 05.04.2001 № 2344-III, редакція від 28.12.2015 // Відомості Верховної Ради України. — 2016. — № 4. — С. 44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-15

Як цитувати

[1]
Witkowski, A. 2016. Організація пасажирських перевезень внутрішньообласними автобусними маршрутами загального користування на сучасному етапі. Праці Одеського політехнічного університету. 3(50) (Жов 2016), 35–40. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.3.50.2016.07.