Фізико-математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом

Автор(и)

  • Леонід Миколайович Петров Odessa State Agrarian University
  • Тарас Миколайович Борисенко Odessa State Agrarian University
  • Олександр Васильович Лисий Odessa Military Academy

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.3.47.2015.06

Ключові слова:

трансмісія, крутний момент, колове зусилля, осьове зусилля, передаточне відношення

Анотація

Тягово-зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого процесу автомобільного транспортного засобу. При забезпеченні тягово-зчіпних властивостей збільшується середня швидкість переміщення мобільного енергетичного засобу, підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу, а витрати на експлуатацію зменшуються. Забезпечення реалізації тягово-зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу. Мета: Метою роботи є удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги. Матеріали і методи: У якості механічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги, у якому поєднуючий енергетичний елемент здійснює обертальний рух відносно рами. Результати: Показано, що момент, який створює обертальний рух, залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу. Вперше запропонована технологія та конструкція трансмісії автомобіля, який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Леонід Миколайович Петров, Odessa State Agrarian University

PhD, Assoc.Prof.

Тарас Миколайович Борисенко, Odessa State Agrarian University

Master

Олександр Васильович Лисий, Odessa Military Academy

PhD, Prof.

Посилання

Декет, В. Mercedes T-2 (new). 1986-2001 гг. выпуска. Техническое обслуживание, ремонт, особенности конструкции, электросхемы / В. Декет, А. Лешик, Л. Черноостровская. — К.: Автомастер, 2003. — 168 с.

Henshaw, P. The complete John Deere: a model-by-model history / P. Henshaw. — St. Paul: Crestline, 2003. — 160 p.

Tractors and their power units / J.B. Liljedahl, P.K. Turnquist, D.W. Smith, M. Hoki. — New Delhi: CBS Publishers and Distrubutors, 2004. — 463 p.

John Deere 9510R Tractor 9R/9RT Series Four Wheel Drive Tractors [Електронний ресурс] / John Deere. - Режим доступу: https://www.deere.com/en_US/products/equipment/tractors/four_wheel_drive_tractors/9r_9rt_series/9510r/9510r.page (Дата звернення: 25.09.2015).

6 Series — DEUTZ-FAHR [Електронний ресурс] / Deutz-Fahr. — Режим доступу: http://www.deutz-fahr.com/en-GB/products/tractors/956-series-6 (Дата звернення: 25.09.2015).

Васильченко, В. Трактори Deutz-Fahr нові 6 та 7 серії / В. Васильченко, В. Опалко // Аграрна техніка та обладнання. — 2013. — № 1(22). — С. 6—9.

Бещун, О.А. Трактори Lamborghini серій R8, R7, R6 та R5 / О.А. Бещун // Аграрна техніка та обладнання. — 2012. — № 3(20). — С. 6—13.

Пат. 91459 Україна, МПК B62D 61/00. Спосіб «Гвинторух» переміщення мобільного засобу Л.М. Петрова / Петров Л.М., Козачук Ю.С., Борисенко Т.М.; заявники та патентовласники Петров Л.М., Козачук Ю.С., Борисенко Т.М. — № u201314821; заявл. 17.12.2013; надр. 10.07.2014, Бюл. №13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

[1]
Petrov, L., Borisenko, T. і Lysyi, O. 2015. Фізико-математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом. Праці Одеського політехнічного університету. 3(47) (Жов 2015), 35–40. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.3.47.2015.06.