Проблемно-орієнтоване навчання підвищеного типу. Досвід європейських університетів, які беруть участь в проекті TEMPUS MEDIS

Автор(и)

  • Олег Миколайович Галчонков Національний університет "Одеська політехніка"
  • Наталя Валеріївна Лозієнко Національний університет "Одеська політехніка"

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.33

Ключові слова:

проблемно-орієнтоване навчання, промислові системи управління, модернізація навчальних курсів

Анотація

На базі досвіду європейських університетів, які беруть участь у проекті TEMPUS MEDIS, висвітлено зміст проблемно-орієнтованого навчання та проблемно-орієнтованого навчання підвищеного типу. Описано впровадження проблемно-орієнтованого навчання підвищеного типу в навчальний процес сучасних спеціалістів промислових систем управління. Авторами представлено сучасний європейський досвід у сфері навчання сучасних спеціалістів промислових систем управління, отриманий в рамках виконання проекту MEDIS за програмою TEMPUS, в рамках якого п’ять європейських університетів діляться досвідом із шістьма університетами з Казахстану, Росії й України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олег Миколайович Галчонков, Національний університет "Одеська політехніка"

PhD, Assoc. Prof.

Посилання

Rhem, J. Problem-Based Learning: An Introduction [Електронний ресурс] / J. Rhem // The National Teaching & Learning Forum. — 1998. — Vol. 8, No. 1. — Режим доступу: http://utminers.utep.edu/robertson/pdf/introduction_pbl_article.pdf (Дата звернення: 12.03.2015).

Искренко, Э.В. Проблемно-ориентированное обучение: особенности методики преподавания в Великобритании (на примере St.George University of London, Great Britain) / Э.В. Искренко, Т.А. Полтон // Научные ведомости БелГУ. Серия: История. Политология. Экономика. Информатика. — 2008. — Т. 10, Вып. 8. — С. 214—218.

Innovative methodology to improve the quality of electronic engineering formation through teaching industrial computer engineering / H. Hassan, J.-M. Martinez, C. Dominguez et al. // IEEE Transactions on Education. — 2004. — Vol. 47, Issue 4. — PP. 446—452.

Ten Years of Cybertech: The Educational Benefits of Bullfighting Robotics / M. Hernando, R. Galan, I. Navarro, D. Rodriguez-Losada // IEEE Transactions on Education. — 2011. — Vol. 54, Issue 4. — PP. 569—575.

Savery, J.R. Problem-based learning: An instructional model and its constructivist framework / J.R. Savery, T.M. Duffy // В кн.: Constructivist Learning Environments: Case Studies in Instructional Design / ed. by B. Wilson. — Englewood Cliffs, NJ: Educational Technology Pub., 1996. — PP. 135—150.

Remote Laboratory Architecture for the Validation of Industrial Control Applications / H. Hassan, C. Dominguez, J.-M. Martinez et al. // IEEE Transactions on Industrial Electronics. — 2007. — Vol. 54, Issue 6. — PP. 3094—3102.

Integrated Multicourse Project-based Learning in Electronic Engineering / H. Hassan, C. Dominguez, J.-M. Martinez et al. // International Journal of Engineering Education. — 2008. — Vol. 24, No. 3. — PP. 581—591.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-11

Як цитувати

[1]
Galchonkov, O. і Loziienko, N. 2015. Проблемно-орієнтоване навчання підвищеного типу. Досвід європейських університетів, які беруть участь в проекті TEMPUS MEDIS. Праці Одеського політехнічного університету. 2(46) (Бер 2015), 195–200. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.33.