Моделі комбінованого навчання для організації самостійної навчальної роботи студентів напряму “Програмна інженерія”

Автор(и)

  • Віра Вікторівна Любченко Національний університет "Одеська політехніка"

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.44.2014.35

Ключові слова:

комбіноване навчання, ротаційна модель, гнучка модель, самостійно визначена модель, віртуально збагачена модель

Анотація

Одним із наслідків прийняття в 2014 році Закону України “Про вищу освіту” є збільшення частки самостійної роботи студентів у навчальних планах. У зв’язку з цим є актуальною задача організації самостійної роботи студентів, яка сприяє підвищенню її якості. Мета роботи — сформулювати сценарій організації якісної самостійної роботи студентів на основі моделей комбінованого навчання. У статті проаналізовані чотири моделі комбінованого навчання: ротаційна, гнучка, самостійно визначена і віртуально збагачена — та наведено приклади їх використання. Показано, що для очних студентів найбільш прийнятними є перші дві моделі. Сформульований загальний сценарій використання моделей комбінованого навчання. Зроблено висновок, що хоча застосування моделей комбінованого навчання призводить до виникнення ряду труднощів, воно також забезпечує контрольованість самостійної роботи студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Віра Вікторівна Любченко, Національний університет "Одеська політехніка"

Dr.Eng., Assoc.Prof.

Посилання

Новиков, А.М. Постиндустриальное образование : монография / А.М. Новиков ; [ред. Т.В. Новикова ; рец. Д.А. Новиков]. — 2-е изд., испр. и доп. — Москва : Эгвест, 2011. — 151 с.

Carliner, S. The E-Learning Handbook: Past Promises, Present Challenges / S. Carliner, P. Shank. — San Francisco : Pfeiffer, 2008. — 560 p.

Кухаренко, В.Н. Комбинированное (смешанное) обучение [Электронный ресурс] / В.Н. Кухаренко // e-learning. — 2012. — Режим доступа: http://kvn-e-learning.blogspot.com/2012/08/blog-post_22.html (Дата обращения: 30.08.2014).

Bonk, C.J. The Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs / C.J. Bonk, Ch.R. Graham. — San Francisco : Pfeiffer, 2006. — 624 p.

Thorne, K. Blended Learning: How to Integrate Online and Traditional Learning / K. Thorne. — London ; Sterling, VA : Kogan Page, 2003. — 148 p.

Косарев, В.Н. К вопросу о личностно-ориентированном подходе в обучении и образовании / В.Н. Косарев, М.Ю. Рыков // Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 6: Университетское образование. — 2007. — Вып. 10. — С. 89—94.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-02

Як цитувати

[1]
Liubchenko, V. 2014. Моделі комбінованого навчання для організації самостійної навчальної роботи студентів напряму “Програмна інженерія”. Праці Одеського політехнічного університету. 2(44) (Вер 2014), 208–213. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.44.2014.35.