Врахування впливу насичення магнітних кіл на механічні характеристики тягових асинхронних двигунів

Автор(и)

  • Д.О. Кулагін Запоріз. нац. техн. ун-т

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.1.43.2014.25

Ключові слова:

насичення магнітних кіл, магнітне коло, тяговий двигун, метод динамічних індуктивностей

Анотація

Досліджено дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей на властивості тягових асинхронних двигунів. Показано можливості використання методу динамічних індуктивностей при побудові математичної моделі тягового асинхронного двигуна. Метою роботи є врахування впливу процесів насичення магнітних кіл на характеристики тягових асинхронних машин. Використано метод динамічних індуктивностей, який поєднано з використанням системного дослідження властивостей тягового асинхронного двигуна, на основі чого створено аналітичну модель магнітних кіл асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної і радіальної динамічної індуктивностей. Обґрунтовано використання методу динамічних індуктивностей при побудові математичної моделі тягового асинхронного двигуна. Створена математична модель дозволяє враховувати зміну магнітного стану тягового асинхронного двигуна, що є необхідним для побудови адекватних систем керування приводами і систем автоведення тягового електрорухомого поїзда.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Д.О. Кулагін, Запоріз. нац. техн. ун-т

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Boldea, I. Induction Machines Handbook [Текст] / I. Boldea, S.A. Nasar. - Boca Raton: CRC Press, 2002. - 950 p.

Виноградов, А.Б. Векторное управление электроприводами переменного тока / А.Б. Виноградов; Федер. агентство по образованию, Иван. гос. энергет. ун-т им. В.И. Ленина. - Иваново: ИГЭУ, 2008. - 319 с.

Мищенко, В.А. Теория, способы и системы векторного и оптимального векторного управления электроприводами переменного тока [Текст] : монография / В.А. Мищенко. - М.: Изд-во “Информэлектро”, 2002. - 168 с.

Пивняк, Г.Г. Современные частотно-регулируемые асинхронные электроприводы с широтно-импульсной модуляцией [Текст]: монография / Г.Г. Пивняк, А.В. Волков; Нац. гор. ун-т. - Днепропетровск: Изд-во Нац. гор. ун-та, 2006. - 470 с.

Потапенко, Е.М. Робастные алгоритмы векторного управления асинхронным приводом [Текст] / Е.М. Потапенко, Е.Е. Потапенко. - Запорожье: ЗНТУ, 2009. - 351 с.

Беспалов, Б.Я. Математическая модель асинхронного двигателя в обобщенной ортогональной систем координат [Текст] / В.Я. Беспалов, Ю.А. Мощинский, А.П. Петров // Электричество: Теорет. и науч.-практ. журн. - 2002. - № 8. - С. 33 - 39.

Снегирев, Д.А. Дифференциальные уравнения для исследования электромагнитных переходных процессов частотно-регулируемого асинхронного двигателя с учетом насыщения [Текст] / Д.А. Снегирев, А.В. Тикунов // Электротехнические комплексы и системы управления. - 2006. - № 2. - С. 69 - 73.

Копылов, И.П. Математическое моделирование электрических машин [Текст] / И.П. Копылов. - М.: Высшая школа, 2001. - 327 с.

Кулагін, Д.О. Розробка моделі модернізованого частотно-керованого тягового електроприводу зі змінним алгоритмом керування дизель-потяга ДЕЛ-02 [Текст] / Д.О. Кулагін, О.С. Качур, П.Д. Андрієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2010. - № 1. - С. 30 - 34.

Кулагін, Д.О. Двозонне квазівекторне регулювання швидкості обертання тягового двигуна дизель-поїзда ДЕЛ-02 [Текст] / Д.О. Кулагін, О.С. Качур, П.Д. Андрієнко // Вісник КДУ ім. М. Остроградського. - 2010. - № 4(63). - С. 15 - 18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-15

Як цитувати

[1]
Kulagin, D.O. 2014. Врахування впливу насичення магнітних кіл на механічні характеристики тягових асинхронних двигунів. Праці Одеського політехнічного університету. 1(43) (Бер 2014), 147–153. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.1.43.2014.25.