Інформаційна модель дистанційної системи навчання в умовах передачі даних в гетерогенних мережах Інтернет.
DOI:
https://doi.org/10.15276/opu.1.54.2018.08Ключові слова:
інформаційна технологія, дистанційне навчання, навчальний курс, модельАнотація
Через популярність дистанційного навчання в даний час та істотні відмінності програмноапаратних засобів передачі даних актуальною задачею є варіативність навчальної інформації, що надається студенту. Метою є забезпечення заданих навчальних цілей за рахунок адаптації форматів і типів складових курсу у відповідності з характеристиками передавальної системи в поточному сеансі взаємодії навчального закладу і студента. Запропонована інформаційна модель дистанційної системи навчання, яка описує взаємодію навчального закладу і студента з урахуванням стану технічних засобів передачі та/або прийому вмісту навчального курсу. Отримала подальший розвиток фреймова модель предметної області як структури навчального курсу за рахунок введення додаткових слотів. Описані моделі дозволяють ввести формальні правила специфікації переданої інформації, керуючи часом і якістю передачі за рахунок регулювання обсягу та формату переданої інформації, з досягненням поставлених навчальних цілей.
Завантаження
Посилання
Chepelev D.V., & Huy Vu Ngoc. (2014). Methods of decrease in expenses on rent of communication channels when conducting remote lectures by changing the topology of the network broadcasting. Modern information and electronic technologies: Proc. 15th International scientific-practical conference. (pp. 28–29), Odessa.
Lyalina Y., Langmann R., & Krisilov. V. (2011). The interaction model in iLearning environments and its use in the smart lab concept. International Journal of Online Engineering, 7, 4, 16–19.
Mukhamadieva Z.R. (2013). Distance learning and the development of intellectual of the potential of students in conditions of credit training. Bulletin of Kurgan-Tubin State University named after Nosir Khusraw, 1 (25), 122–124.
Smirnova N.А. (2015). Information and communication technologies and management systems of education in distance education. Actual problems of the humanities and natural sciences, 4, 2, 142–144.
Khan Academy. Retrieved from https://ru.khanacademy.org/.
Coursera. Retrieved from https://ru.coursera.org/.
edХ. Free Online Courses. Retrieved from https://www.edx.org/.
Linda.com from LinkedIn. Retrieved from https://www.lynda.com/
Brusilovsky P., Rollinger C., & Peylo C. (1999). Adaptive and Intelligent Technologies for Web-based Education. Special Issue on Intelligent Systems and Teleteaching, Konstliche Intelligenz, 4, 19–25.
Davydova N. D. (2014). Improvement of distance learning systems based on the application of the method of assessing the information characteristics of students. Young Scientist, 20, 574–579.
Graf S., Kinshuk & Liu T.C. (2008). Identifying Learning Styles in Learning Management Systems by Using Indications from Students’ Behaviour: In Proceedings of the 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, (рр. 482–486)
Pham Quang Dung, & Adina Magda Florea (2013). Adaptation To Learners’ Learning Styles In A Multi-Agent E-Learning System. Internet Learning, 2, 1, 11–20.
Uhlev V.A., Ustinov V.А., & Dobronets B.S. (2009). The model of structural adaptation of electronic training courses with the help of computer training testing. Bulletin of Novosibirsk State University. Series: Information technology, 7, 2, 74–87.
Delphinanto Archi, Hillen Ben, Passchier Igor, Bas van Schoonhoven, & Frank den Hartog (2009). Remote Discovery and Management of End-User Devices in Heterogeneous Private Networks. 6th IEEE Consumer Communications and Networking Conference, (pp. 1–5). Las Vegas, USA.
Liubchenko V.V., & Nesterenko А.V. (2007). Adaptivity and its components in training systems. Intellectual information analysis IIA-2007. Collection of scientific papers of VII International conference (pp. 229–232). Kyiv.
Liubchenko V.V., Nesterenko А.V. (2007). Frame-based domain models for level view of training course Education and virtuality. Collection of scientific papers of the 11th International conference of the Ukrainian Association of distance learning. (pp. 122–128). Kharkiv–Yalta: UADL.
BigBlueButton. Open Source Web Conferencing. Retrieved from http://docs.bigbluebutton.org
MoodleDocs. Retrieved from https://docs.moodle.org/31/en/Main_page.
Krissilov V.А., Onischenko Т.V., & Rusinova, N.V. (2009). The guide installing and using the IDE and conducting distance learning MOODLE. Odessa: ОNPU.