Програма-тренажер як форма реалізації електронних дидактичних засобів для самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки

Автор(и)

  • А.О. Савєльєв Національний університет "Одеська політехніка"
  • Н.М. Матвєєва Національний університет "Одеська політехніка"

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.35

Ключові слова:

довузівська підготовка, мовна підготовка, електронні дидактичні засоби, комп'ютерні технічні засоби навчання, пропедевтичний курс, інформаційне середовище

Анотація

Розглядаються питання розширення можливостей в організації аудиторної та позааудиторної самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки за допомогою впровадження в навчальний процес електронних дидактичних засобів. Запропоновано класифікацію сучасних електронних дидактичних засобів як компонента комп'ютерних технічних засобів навчання, розроблених на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано варіант реалізації програми-тренажера «Пропедевтичний курс», створений засобами WEB-програмування на основі навчального матеріалу пропедевтичного курсу як одного з найважливіших елементів структури змісту навчання науковому стилю мовлення в рамках мовної підготовки іноземних студентів на підготовчому факультеті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

А.О. Савєльєв, Національний університет "Одеська політехніка"

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Саенко, С.Л. Организация самостоятельной учебной работы студентов (к постановке вопроса) / С.Л. Саенко // Проблемы обучения иностранных студентов: поиски, находки, перспективы: Материалы международной научно-практической конференции, 14-16 июня 2000 г. — Одесса: Изд-во ОПУ, 2000. — С. 66—68.

Матвеева, Н. Поэтапная имплементация дистанционных технологий обучения на этапе предвузовской подготовки / Н. Матвеева, А. Савельев / Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі: Міжнародна наук.-метод. конф., 13-16 травня 2014 р. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014. — С. 46—48.

Johnsen, S.K. Independent Study for Gifted Learners / S.K. Johnsen, K. Goree. — Waco, TX: Prufrock Press, 2005. — 49 p.

Савельев, А.А. Практические аспекты использования компьютерных технических средств обучения в учебном процессе на подготовительном факультете / А.А. Савельев, Н.М. Матвеева, Е.А. Чумакова / Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів: матеріали наук.-метод. семінару / під ред. Гогунського В.Д. — Вип. 10. — Одеса: Наука і техніка, 2015. — С. 96—101.

Karacapilidis, N. Novel Developments in Web-Based Learning Technologies: Tools for Modern Teaching / N. Karacapilidis. — Hershey, PA: Information Science Reference, 2010. — 401 p.

Пичкова, Л.С. Организация самостоятельной работы студентов как фактор формирования профессионально значимых компетенций [Електронний ресурс] / Л.С. Пичкова // Пути повышения конкурентоспособности экономики России в условиях глобализации: материалы конференции. — 2008. — Режим доступу: http://www.mgimo.ru/files/113958/113958.pdf (Дата звернення: 12.01.2015).

Колесников, А.Е. Формирование информационной среды университета для дистанционного обучения / А.Е. Колесников // Управління розвитком складних систем. — 2014. — Вип. 20. — С. 21—26.

Пашковская, С.С. Тест фонетических способностей в дифференцирующей модели обучения / С.С. Пашковская / Известия Самарского научного центра РАН. — 2009. — Т. 11, № 4(4). — С. 1032—1035.

Руденко-Моргун, О.И. Русский язык как иностранный на начальном этапе обучения в системе дистанционного обучения / О.И. Руденко-Моргун // Вестник ЦМО МГУ. — 1998. — № 1, Ч. 1. — С. 37—42.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-30

Як цитувати

[1]
Savel’ev, A.O. і Matveeva, N.M. 2015. Програма-тренажер як форма реалізації електронних дидактичних засобів для самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки. Праці Одеського політехнічного університету. 2(46) (Квіт 2015), 207–212. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.35.