Програма-тренажер як форма реалізації електронних дидактичних засобів для самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.35Ключові слова:
довузівська підготовка, мовна підготовка, електронні дидактичні засоби, комп'ютерні технічні засоби навчання, пропедевтичний курс, інформаційне середовищеАнотація
Розглядаються питання розширення можливостей в організації аудиторної та позааудиторної самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки за допомогою впровадження в навчальний процес електронних дидактичних засобів. Запропоновано класифікацію сучасних електронних дидактичних засобів як компонента комп'ютерних технічних засобів навчання, розроблених на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано варіант реалізації програми-тренажера «Пропедевтичний курс», створений засобами WEB-програмування на основі навчального матеріалу пропедевтичного курсу як одного з найважливіших елементів структури змісту навчання науковому стилю мовлення в рамках мовної підготовки іноземних студентів на підготовчому факультеті.
Завантаження
Посилання
Саенко, С.Л. Организация самостоятельной учебной работы студентов (к постановке вопроса) / С.Л. Саенко // Проблемы обучения иностранных студентов: поиски, находки, перспективы: Материалы международной научно-практической конференции, 14-16 июня 2000 г. — Одесса: Изд-во ОПУ, 2000. — С. 66—68.
Матвеева, Н. Поэтапная имплементация дистанционных технологий обучения на этапе предвузовской подготовки / Н. Матвеева, А. Савельев / Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі: Міжнародна наук.-метод. конф., 13-16 травня 2014 р. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014. — С. 46—48.
Johnsen, S.K. Independent Study for Gifted Learners / S.K. Johnsen, K. Goree. — Waco, TX: Prufrock Press, 2005. — 49 p.
Савельев, А.А. Практические аспекты использования компьютерных технических средств обучения в учебном процессе на подготовительном факультете / А.А. Савельев, Н.М. Матвеева, Е.А. Чумакова / Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів: матеріали наук.-метод. семінару / під ред. Гогунського В.Д. — Вип. 10. — Одеса: Наука і техніка, 2015. — С. 96—101.
Karacapilidis, N. Novel Developments in Web-Based Learning Technologies: Tools for Modern Teaching / N. Karacapilidis. — Hershey, PA: Information Science Reference, 2010. — 401 p.
Пичкова, Л.С. Организация самостоятельной работы студентов как фактор формирования профессионально значимых компетенций [Електронний ресурс] / Л.С. Пичкова // Пути повышения конкурентоспособности экономики России в условиях глобализации: материалы конференции. — 2008. — Режим доступу: http://www.mgimo.ru/files/113958/113958.pdf (Дата звернення: 12.01.2015).
Колесников, А.Е. Формирование информационной среды университета для дистанционного обучения / А.Е. Колесников // Управління розвитком складних систем. — 2014. — Вип. 20. — С. 21—26.
Пашковская, С.С. Тест фонетических способностей в дифференцирующей модели обучения / С.С. Пашковская / Известия Самарского научного центра РАН. — 2009. — Т. 11, № 4(4). — С. 1032—1035.
Руденко-Моргун, О.И. Русский язык как иностранный на начальном этапе обучения в системе дистанционного обучения / О.И. Руденко-Моргун // Вестник ЦМО МГУ. — 1998. — № 1, Ч. 1. — С. 37—42.