Динамічні навантаження в рукавичному автоматі, зумовлені зворотно-поступальним рухом кареток, та їх зниження

Автор(и)

  • В.В. Чабан Київ. нац. ун-т технологій та дизайну
  • Б.Ф. Піпа Київ. нац. ун-т технологій та дизайну
  • О.В. Чабан Київ. нац. ун-т технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.44.2014.14

Ключові слова:

рукавичний в’язальний автомат, привід кареток рукавичного автомату, динамічні навантаження, накопичувач-компенсатор енергії

Анотація

Стаття присвячена аналізу динамічних навантажень, що виникають в рукавичному автоматі при зворотно-поступальному русі в’язальної та проміжної кареток. Запропоновано метод знаходження максимуму динамічних навантажень в приводі кареток рукавичного автомата. Відмічено, що зниження динамічних навантажень може бути досягнуто шляхом встановлення в приводі накопичувачів-компенсаторів енергії, в якості яких доцільно використовувати циліндричні пружини стиску. Отримана залежність, що дозволяє визначити необхідну жорсткість пружин стиску (накопичувачів-компенсаторів енергії), при якій динамічні навантаження, зумовлені інерційністю мас кареток, можуть бути практично повністю ліквідовані.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

В.В. Чабан, Київ. нац. ун-т технологій та дизайну

д-р техн. наук, проф.

Б.Ф. Піпа, Київ. нац. ун-т технологій та дизайну

д-р техн. наук, проф.

О.В. Чабан, Київ. нац. ун-т технологій та дизайну

магістр

Посилання

Піпа, Б.Ф. Динаміка механізмів в’язання круглов’язальних машин: монографія / Б.Ф. Піпа; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К.: КНУТД, 2008. — 416 с.

Чабан, В.В. Динаміка основов’язальних машин: монографія / В.В. Чабан, Л.А. Бакан, Б.Ф. Піпа; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К.: КНУТД, 2012. — 286 c.

Параска, Г.Б. Стабілізація натягу ниток основи на в’язальних машинах: монографія / Г.Б. Параска. — Хмельницький: ХНУ, 2012. — 275 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-05

Як цитувати

[1]
Chaban, V.V., Pipa, B.F. і Chaban, O.V. 2014. Динамічні навантаження в рукавичному автоматі, зумовлені зворотно-поступальним рухом кареток, та їх зниження. Праці Одеського політехнічного університету. 2(44) (Лис 2014), 71–74. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.44.2014.14.