Застосування відокремленого циклу для вивчення безперервного руху колісного рушія транспортного засобу
DOI:
https://doi.org/10.15276/opu.1.43.2014.13Ключові слова:
силова робота, вивільнена система, колесо, поверхняАнотація
Розглянуто розв’язання задачі передачі енергії від стиснутої ділянки шини до розтягнутої ділянки деформованої шини колеса, що котиться, з подальшим її перетворенням у дотичну силу тяги технологічного процесу переміщення транспортного засобу. З використанням математичного аналізу отримано результати для енергетичної оцінки можливостей колісного рушія, що котиться. Метою дослідження є розробка енергетичної моделі колісного рушія, що котиться. Наукове завдання дослідження полягає у виявленні питомої корисної роботи і її впливу на процес переміщення транспортного засобу. Розглянуті питання перетворення деформованої частини шини в роботу кочення колісного рушія можуть бути використані для оцінки переміщення транспортного засобу. Отримані математичні залежності для поступово вивільненої системи, яка описує кочення колісного рушія по опорній поверхні, і здійснення роботи деформування елементів шини проти сил опору може бути використано при розрахунку якісних показників колісних рушіїв.
Завантаження
Посилання
Гухман, А.А. Применение теории подобия к исследованию процессов тепло-массообмена [Текст]: процессы переноса в движущейся среде / А.А. Гухман. - Изд. 3-е, испр. - М.: Изд-во ЛКИ, 2010. - 327 с.
Пригожин, И. Современная термодинамика. От тепловых двигателей до диссипативных структур = Modern Termodynamics. From Heat Engines to Dissipative Structures / И. Пригожин, Д. Кондепуди; пер. с англ. Ю.А. Данилова, В.В. Белого; под ред. Е.П. Агеева. - М.: Мир, 2002. - 461 с.
Гуслицер, Р.Л. Шина и автомобиль [Текст]: монография / Р.Л. Гуслицер. - М.: Науч.-техн. центр “НИИШП”, 2007. - 287 с.