Питання вибору пасажирами виду приміського пасажирського транспорту

Автор(и)

  • Т.М. Григорова Військова академія

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.31

Ключові слова:

приміське сполучення, переміщення, пасажир, вид транспорту, коефіцієнт конкордації

Анотація

Обговорюється питання вибору пасажирами виду транспорту для здійснення переміщення у приміському сполученні. Проведений аналіз методів управління процесом перевезення пасажирів у приміському сполученні показав, що вони не повністю враховують вплив параметрів транспортного процесу на вибір пасажирами виду транспорту для здійснення переміщення. Проведені дослідження ставили за мету визначення значущості для пасажирів чинників, які впливають на вибір виду приміського пасажирського транспорту. Дослідження проводилося на підставі даних опитування пасажирів щодо чинників вибору виду транспорту і значущості цих чинників. Для оцінки узгодженості думок експертів використано коефіцієнт конкордації Кендела і значення його статистичної ваги. Визначено основні чинники вибору приміського пасажирського транспорту. Виявлено чинники, що у подальшому можна використовувати при визначенні закономірностей вибору пасажирами виду приміського пасажирського транспорту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Т.М. Григорова, Військова академія

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Демографічна та соціальна статистика. Населення та міграція [Електронний ресурс] / Державна служба статистики України. — Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/ds.htm (Дата звернення: 01.03.2015).

Коробьева, Р.Г. Анализ состояния пригородных перевозок на железнодорожном транспорте Украины / Р.Г. Коробьева, Н.В. Руденко, Е.Ю. Киреева // Транспортні системи та технології перевезень. — 2011. — Вип. 2. — С. 63—68.

Філінська, Т.Р. Окремі аспекти оцінки попиту у залізничних перевезеннях / Т.Р. Філінська, В.В. Вертель // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія: Економіка. — 2012. — Вип. 12. — С. 195—201.

Логистические технологии на ГПТ [Електронний ресурс] / Transcord — Транспортный узел России. Онлайн библиотека транспорта. — Режим доступу: http://transcord.ru/index.php/obshestvenniie-transport/transportnaya-sistema-gorodov-i-regionov/logisticheskie-texnologii-na-gpt.html (Дата звернення: 31.08.2014).

Михайлов, А.С. Управление рынком перемещений городского населения: монография / А.С. Михайлов; М-во образования и науки Республики Казахстан. — Алматы: Гылым, 2003. — 237 c.

Воробьева, И.Б. Логистический подход к организации перевозки пассажиров в мегаполисе / И.Б. Воробьева // Транспорт Российской Федерации. — 2006. — № 7. — С. 38—40.

Garber, N.J. Traffic and highway engineering / N.J. Garber, L.A. Hoel. — 4th Ed. — Stamford: Cengage Learning, 2010. — 1229 p.

Transport economics: selected readings / ed. by T.H. Oum. — Amsterdam: Harwood Academic Publishers, 1997. — 691 p.

Hickman, M.D. Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks / M.D. Hickman, D.H. Bernstein // Transportation Science. — 1997. — Vol. 31, Issue 2. — PP. 129—146.

Schmöcker, J.-D. A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model / J.-D. Schmöcker, M.G.H. Bell, F. Kurauchi // Transportation Research Part B: Methodological. — 2008. — Vol. 42, Issue 10. — PP. 925—945.

Russo, F. Schedule-based dynamic assignment models for public transport networks / В кн. Schedule-Based Dynamic Transit Modeling: Theory and Applications / ed. by N.H.M. Wilson, A. Nuzzolo. — New York: Springer, 2004. — PP. 79—93.

Nuzzolo, A. A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks / A. Nuzzolo, F. Russo, U. Crisalli // Transportation Science. — 2001. — Vol. 35, Issue 3. — PP. 268—285.

Tong, C.O. A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks / C.O. Tong, S.C. Wong // Journal of Advanced Transportation. — 1999. — Vol. 33, Issue 3. — PP. 371—388.

A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks / W.H.K. Lam, Z.Y. Gao, K.S. Chan, H. Yang // Transportation Research Part B: Methodological. – 1999. – Vol. 33, Issue 5. – PP. 351—368.

Fawcett, P. Managing Passenger Logistics: The Comprehensive Guide to People and Transport / P. Fawcett. — London: Kogan Page, 2000. — 214 p.

Чибісов, Ю.В. Дослідження факторів, які впливають на пропускну та провізну спроможність залізничних ліній / Ю.В. Чибісов // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. — 2012. — Вип. 4. — С. 97—102.

Железняк, О.О. Визначення собівартості пасажирсько-транспортного процесу / О.О. Железняк, Л.М. Олещенко // Актуальні проблеми економіки. — 2012. — № 11. — С. 218—226.

Константінов, Д.В. Дослідження перспективних напрямків розвитку приміських перевезень / Д.В. Константінов, А.О. Штагер // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. — 2014. — Вип. 146. — С. 81—86.

Кристопчук, М.Є. До питання побудови маршрутної мережі приміського пасажирського сполучення / М.Є. Кристопчук // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. — 2006. — Вип. 6(41), Ч. 1. — С. 63—66.

Legendre, P. Species Associations: The Kendall Coefficient of Concordance Revisited / P. Legendre // Journal of Agricultural, Biological, and Environmental Statistics. — 2005. — Vol. 10, No. 2. — PP. 226—245.

Greenwood, P.E. A Guide to Chi-Squared Testing // P.E. Greenwood, M.S. Nikulin. — New York: Wiley, 1996. — 280 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-25

Як цитувати

[1]
Grigorova Т.М. 2015. Питання вибору пасажирами виду приміського пасажирського транспорту. Праці Одеського політехнічного університету. 2(46) (Бер 2015), 180–188. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.31.