Підвищення точності вимірювань динамічної маси

Автор(и)

  • Олександр Федорович Дащенко Національний університет "Одеська політехніка"
  • Л.В. Коломієць Одеська державна академія технічного регулювання та якості
  • О.М. Лимаренко Національний університет "Одеська політехніка"

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.05

Ключові слова:

динамічна маса, сигнал, залізничний транспорт, вага, точність, функція автоковаріації

Анотація

З прискоренням транспортування вантажів урахування перевезених вантажів набуває великого значення. Вага залишається найнадійнішим показником урахування матеріалів. На відміну від багатьох інших змінних величин, які можна виміряти опосередковано, вагу можна вимірювати безпосередньо і точно. При використанні тензометричних датчиків показання ваги може бути отримано через кілька мілісекунд, що відповідає миттєвому навантаженню, діючому на датчик. Визначення ваги рухомого транспорту можливо тільки за допомогою відповідної обробки сигналу датчика. Мета дослідження полягає в розробці методики для зважування вантажного рухомого складу, що підвищує точність вимірювання динамічної маси, зокрема вантажного вагона, що рухається. Крім методу часового ряду для підвищення точності пропонується використовувати попередню фільтрацію. Наведено результати моделювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександр Федорович Дащенко, Національний університет "Одеська політехніка"

Директор інституту машинобудування. Доктор технічних наук, кандидат фізико-математичних наук, професор, заслуженийдіяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки. Завідувач кафедрою «Динаміка, міцністьмашин та опір матеріалів». Член національного комітетуУкраїни з прикладної і теоретичної механіки. Область науковихінтересів - міцність, надійність, довговічність деталей машинконструкцій; механіка матеріалів, сертифікаційні випробування матеріалів і продукції. Автор 34 авторських свідоцтв.Опубліковано більше 200 наукових робіт та понад 30монографій, підручників і навчальних посібників.

Нагороджений знаками міністерства освіти і науки «Відмінникосвіти України», «За Наукові досягнення», почесним золотим знаком  глави  одеської  обласної  державної  адміністрації, почесним знаком міра м.Одеси «Подяка», «Знак пошани», «Трудова слава» та нагрудним знаком Держстандарту Україна«За заслуги в галузі стандартизації, метрології та акредитації».

Л.В. Коломієць, Одеська державна академія технічного регулювання та якості

д-р техн. наук, проф.

О.М. Лимаренко, Національний університет "Одеська політехніка"

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Orlova, A. The Anatomy of Railway Vehicle Running Gear / A. Orlova, Yu. Boronenko // В кн.: Handbook of Railway Vehicle Dynamics / S. Iwnicki. — Boca Raton: Taylor & Francis, 2006. — 535 p.

Cheng, L. Design of a Capacitive Flexible Weighing Sensor for Vehicle WIM System / L. Cheng, H. Zhang, Q. Li // Sensors. — 2007. — Vol. 7, Issue 8. — PP. 1530—1544.

Roberts, S.J. Variational Bayes for generalized autoregressive models / S.J. Roberts, W.D. Penny // IEEE Transactions on Signal Processing. — 2002. — Vol. 50, Issue 9. — PP. 2245—2257.

Оробей, В.Ф. Метод граничных элементов в задачах с неустойчивыми решениями / В.Ф. Оробей, А.Ф. Дащенко, А.М. Лимаренко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. — 2013. — Вип. 2(41). — С. 27—31.

Alsuwaidan, B.N. Generalized Multiple-Model Adaptive Estimation using an Autocorrelation Approach / B.N. Alsuwaidan, J.L. Crassidis, Yang Cheng // IEEE Transactions on Aerospace and Electronic Systems. — 2011. — Vol. 47, Issue 3. — PP. 2138—2152.

Oussalah, M. Adaptive Kalman filter for noise identification / M. Oussalah, J. De Schutter // Proc. of ISMA25 Int. Conf. on Noise and Vibration Engineering, 13-15 September 2000, Leuven, Belgium. — Katholieke Universiteit Lueven, 2000. — PP. 1225—1232.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-27

Як цитувати

[1]
Daschenko, O.F., Kolomiets, L.V. і Lymarenko, O.M. 2015. Підвищення точності вимірювань динамічної маси. Праці Одеського політехнічного університету. 2(46) (Бер 2015), 19–23. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.2.46.2015.05.