Теоретичні елементи енергомодульної компоновки автомобільної системи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15276/opu.1.63.2021.02

Ключові слова:

фізико-математична модель, рушій, колесо, автомобільна система, платформа

Анотація

В статті приведена фізико-математична модель енергомодульної компоновки транспортного засобу. Розглянута методика моделювання руху автомобільної системи з головними зв’язками на основі рівнянь Лагранжа. При проектуванні автомобільної системи запропоновано дослідження і обґрунтування взаємодії рухомих платформ у складі безпосередньої автомобільної системи. Така автомобільна система тісно пов’язана з механічною та технологічною її підсистемами, які використовуються в роботі шляхом їх взаємодії. Для опису автомобільної системи використовуємо математичні залежності, які узгоджують безпосередньо параметри, які впливають на виконавчі органи автомобільної системи. Такий підхід дозволяє представити модель автомобільної системи як сукупність двох платформ , силових факторів та механічних зв’язків, що забезпечує їх поєднання в одному робочому процесі. Складено рівняння та проведені розрахунки для змінення кінетичної енергії при різних режимах руху автомобільної системи. Метою дослідження є удосконалення технології переміщення автомобільної системи з-за використання в ній сукупності двох рухливих платформ. Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропонована технологія в якій для переміщення автомобільної системи використана енергія взаємодії двох платформ. Методологією дослідження являлося встановити математичний зв’язок узагальненої сили з динамікою взаємодії платформ, які відповідають за рух автомобільної системи. Результатом є розроблена геометрія роботи взаємодії платформ у циклі демпфування взаємодіючих платформ. Цінність проведеного дослідження, результати проведеної роботи дозволять зробити внесок в галузь автомобільного виробництва. Запропоновано модель для зниження енергії на створення руху транспортного засобу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Кнюх А.Б., Козлов М.А., Михайлов Е.П. Создание универсальных устройств безопасности-один из возможных путей совершенствования грузоподъёмных машин. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2011. № 5, С. 24.

Шевченко С.І., Полупан Є.В. Аналіз впливу механічної характеристики приводу при гальмуванні на динамічні навантаження. Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2019. № 2, (250). С. 125–130.

Козлов М.А. Михайлов Е.П., Кнюх А.Б. К вопросу определения оптимального угла наклона неприводных роликовых конвейеров. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника..2011, № 5, С. 25–26.

Козлов М.А., Михайлов Е.П., Кнюх А.Б. О К.П.Д. блоков при различных схемах их использования для подъёма грузив. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2013. № 6. C. 14–15.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф., Николаева И.А. Динамика движения груза, прикладываемого с некоторой скоростью к концу упругого заторможенного стержня. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника.2013. № 10. С. 18–20.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф., Николаева И.А. Как сотрудничество «Январки» и Одесского политеха помогало растить кадры для производства и создавать новые машины. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2014. № 1−2. С. 17–18.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф., Николаева И.А. О некоторых проблемах механизма передвижения кранов на рельсовом ходу. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2016. № 1. С. 8–11.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф., Николаева И.А. Безопасная полиспастная подвеска лифтовых кабин. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2016. № 1. С. 26.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф. Николаева И.А. Возможный вариант определения силовых факторов при изгибе каната на Блоках. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2017. № 4. С. 21–22.

Петров Л.М., Кішянус І.В., Скоріченко О.І. Проект автомобіля з додатковим реактивним поштовхом у зоні плями контакту колісного рушія з опорною поверхнею : монографія. Рига : Baltija Publishing. 2019. С. 229–246.

Козлов М.А., Дащенко А.Ф. Николаева И.А. О некоторых специфических проблемах безопасности и надёжности работы грузоподъёмных машиню. Журнал Подъёмные сооружения. Специальная техника. 2017. № 8. С. 16–19.

Петров Л.М., Осєнчинін М.Г. Проект автомобільної системи із силовим збудженням коливань у технологічній платформі : монографія. Рига : Baltija Publishing. 2020. 524 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-18

Як цитувати

[1]
Petrov, L., Borisenko, T. і Kishianus, I. 2021. Теоретичні елементи енергомодульної компоновки автомобільної системи. Праці Одеського політехнічного університету. 1(63) (Бер 2021), 13–26. DOI:https://doi.org/10.15276/opu.1.63.2021.02.